poniedziałek, 21 października 2013

Sposób na jesień?

A Wy? Znaleźliście już sposób na to jak przetrwać jesienne i zimowe wieczory? Jesień, to pora roku, która szczególnie niekorzystnie wpływa na nasze samopoczucie, nastawienie do otoczenia, pracy... Z pełną skutecznością sprawia, że nasz zapał do czegokolwiek obniża się o co najmniej 50%. Ale myślę sobie, że jak na wszystko i na to można znaleźć sposób. 


JAK?
Moim sposobem jest lista MUST HAVE. W swoim terminarzu poświęciłam stronę, na której to wypisuję rzeczy, o które tej jesieni postanowiłam się wzbogacić. W większości są to takie, na które zanoszę się nie od dziś, ale najzwyczajniej w świecie nie miałam dotąd czasu żeby zadbać o to. A kiedy miałam już chwilę wolną wolałam poświęcić ją bliskim czy chociażby na odpoczynek. Ta lista jednak to nie tylko zaległości, które się za mną ciągną. To rzeczy, które po prostu chciałabym mieć tej jesieni wokół siebie.




REALIZACJA
Listę sukcesywnie uzupełniam, ale jednocześnie ją realizuję. Mam nadzieję, że już dziś uda mi się zrealizować chociaż jeden z jej punktów, ale jak tylko coś nowego przychodzi mi do głowy to od razu zapisuję.
A! Kochani, pamiętajcie – nie na tym rzecz polega by były to nie wiadomo jak wielkie i kosztowne rzeczy. Przeciwnie! Mają być to drobiazgi, które umilą nam tę 'parszywą' porę roku i sprawią nieco bardziej przytulniejszą. Oczywiście jeśli ktoś zanosił się z zafundowaniem sobie czegoś większego, a nie miał dotychczas na to czasu – to jest to dobra okazja i na większe przyjemności. 







Dziś zostawiam Was z paroma inspiracjami odnoszącymi się do mojej listy, a w następnym poście postaram się pokazać Wam moje 'łupy' (jeśli oczywiście dojdzie do skutku – trzymajcie kciuki, dziś wybieram się na zakupy), no i może moją jesienną listę Must Have. 



A WY?
Jestem strasznie ciekawa co Wam chodzi po głowach, czego brakuje chłodnymi wieczorami i co jednocześnie wprawiłoby Was w lepszy nastrój? Zachęcam Wam do takiej listy oraz czekam na Wasze spostrzeżenia i pomysły.

5 komentarzy:

  1. Jak kocham jesien miłością bezgraniczną i absolutną, sposób znajduje się sam, wystarczy spojrzeć jak pieknie jest w parku, jako kolorystycznie, ale dla tych co jesieni nie kochają, ten post na pewno się przyda :)
    Cudownego weekendu zycze

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje:) Mnie na chłodne wieczory potrzeba tylko dobrego towarzystwa i wina czerwonego:))
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. taka lista to fajna sprawa :)) bardzo inspirujące zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj moja lista to chyba nie miałaby końca:D P.S. świetne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim wymarzonym Must have była maszyna do szycie.Nie taki drobiazg ale akurat zbliżają się moje imienino-urodziny więc moja kochana rodzinka wyręczyła mnie w kwestii finansowej i sprawiła mi wcześniejszy prezent :)
    Ale od czasu do czasu dobrze jest sobie sprawić chociaż mały drobiazg,od razu humor się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń